Sprekers

State of the art

Uiteraard nodigt het SAM event dit jaar de beste vakmensen en sprekers uit op het gebied van Brand Positioning. Maak kennis met onze keynote sprekers.

Marc van Eck

Marc legt uit hoe een sterke positionering verschil kan maken als die onbewust raakt en altijd wordt waargemaakt. Met zijn model karaktervol positioneren laat hij zien hoe iedereen eenvoudig zijn positionering meer menselijk kan maken en daarmee kan winnen van de concurrent. Grote media budgetten zijn niet nodig om te winnen, een sterk verhaal wel. Marc geeft concrete voorbeelden en praktische tips. Voor iedereen die er meer uit wil halen.

Marc van Eck is managing partner van Business Openers, voorzitter Effie jury merkcampagnes, voorzitter register marketeers, maar ook ondernemer van boxermerk IAMTORO en koffiemerk Medellin Secret. Bestseller auteur van o.a. ‘karaktervol positioneren’.

Ronnie Overgoor

Ronnie Overgoor is dé trendwatcher voor ondernemend Nederland. Waar ondernemers druk zijn met ondernemen, heeft Ronnie het tot zijn werk gemaakt om deze trends te signaleren en ze te verpakken in een inspirerend verhaal waarmee ondernemers vooruit kunnen.

Waar het in Ronnie’s ogen om gaat is de juiste mindset. En daarin zit het spannende en het uitdagende. Hoe ga ik om met alle trends, met wat voor blik kijk ik ernaar? Wanneer en hoe verander ik en pas ik nieuwe zaken toe in mijn eigen dagelijkse werkzaamheden? Wanneer is iets een hype, wanneer is het relevant?

Een keynote van trendwatcher Ronnie Overgoor is een keynote met energie, entertainment, humor, insights en bovenal, een keynote met eyeopeners en handvatten waar je direct mee aan de slag kunt.

Geïnteresseerd?

Geïnteresseerd?

Naast de keynote sprekers volg je een masterclass naar keuze. Echte specialisten op het gebied van de thema’s accountability, storytelling en contentmarketing worden je voorgeschoteld. Zij dompelen jou onder in hun wereld. Uiteraard altijd met het oog op toepasbaarheid in de praktijk.

Alwin Snippe van
Greetz

Accountability van online marketing

Alwin Snippe is gepassioneerd Online Marketing Manager bij Greetz. Een organisatie die tegenwoordig meer is dan alleen online kaarten versturen. Met meer dan 1,4 miljoen jaarlijks actieve klanten, en een breed scala aan producten is Greetz inmiddels uitgegroeid tot een onderscheidende koploper in de branche. Met veel praktijkvoorbeelden en mooie verhalen neemt Alwin je in deze masterclass mee in de wereld van een sterk merk. Wat doet Greetz eraan om Top-of-mind te blijven en niet onbelangrijk, hoe betaalt dit zich terug?

Anne Fleur Boschman van Crowdmedia

Klantrelatie door brand positioning

DSM is al jaren bezig met het bewerken van haar waardeketen. Zij hebben contentmarketingbureau Crowdmedia gevraagd om de volgende stap in marketing te zetten. In 1 uur tijd nemen Anne Fleur Boschman en Yasser Dehnavi jullie mee op avontuur. Welke strategische keuzes zijn er gemaakt, wat betekent dat voor verschillende doelgroepen en welke content hoort daar dan bij.

Jasper Koekoek van De Nieuwe Zaak

Content binnen digital commerce

Hoe volg je de juiste digitale strategie? Het is zeker dat de strategie vorm krijgt door middel van content. Maar content is een ingewikkelde term binnen digital commerce. Want wat wordt er precies met content bedoeld? Is een filmpje dat viral gaat op social media content? Is Lego the Movie content? Is een recept van Allerhande.nl content? En hoe verschillen deze soorten content eigenlijk van elkaar. Hoe werken deze verschillende soorten content uiteindelijk samen om het doel van digital commerce te halen? We delen onze theorie hierover en geven praktische voorbeelden.

Stel ons je vraag!
close slider

Stel ons je vraag. Wij beantwoorden deze vaak binnen één werkdag!

Scroll naar top