Sprekers

State of the art

Uiteraard nodigt het SAM event dit jaar de beste vakmensen en sprekers uit op het gebied van customer journey. Maak kennis met onze keynote sprekers, workshops en masterclasses.

Keynote sprekers

Jortijn Bijl - AFAS

Jortijn Bijl, senior marketingmanager bij AFAS software, is een van de keynote sprekers van dit evenement. Hij gaat jullie meenemen in de customer journey van AFAS software. Daarin gaat hij dieper in op de balans tussen offline en online. 

Hoe zorg je er voor dat klanten zowel online als offline goed in contact staan met je bedrijf?

Paul Bernaert - Voetbal International

Paul Bernaert, marketing manager bij Voetbal International is onze tweede keynote spreker tijdens het SAM event. Paul zal tijdens het event vertellen over de essentie van marketing en hoe de marketing wordt beleefd binnen Voetbal International.

Masterclasses en workshops

Masterclass customer journey

De afgelopen jaren is er veel veranderd binnen online marketing, met name op het gebied van data. Frank Beke van De Nieuwe Zaak neemt jullie mee in hoe je data kan inzetten voor een optimale klantbeleving. 

Masterclass digital marketing

Jeroen Bos van LeadLogic gaat jullie meenemen in de wereld van digital marketing. Hij praat jullie bij over de laatste trends en legt uit hoe je als bedrijf hier van kan profiteren.

Masterclass content

Wouter Hameka, mede-eigenaar van Crowdmedia geeft een interactieve masterclass over de laatste ontwikkelingen en trends rondom content. Hoe kun je als bedrijf content inzetten voor een optimale klantbeleving? 

Masterclass marketing automation

“Hoe kan marketing automation mij helpen, zodat ik me kan focussen op andere prioriteiten?” Martin Koekenberg van DeOnlineStrateeg.nl neemt je mee naar de next level van e-mailmarketing. Onmisbaar in de customer journey.

Masterclass onderscheidend vermogen

Ontwerp zonder titel (4)

Gerben Post is eigenaar van DDF People. Onder deze holding vallen 11 bedrijven waaronder fullservice marketingbedrijf Brainpink. In zijn masterclass Onderscheidend Vermogen gaat hij vertellen hoe je als persoon en bedrijf uniek kan zijn.

Workshop persona maken

4e jaars studenten van de opleiding Commerciële Economie verzorgen een workshop persona maken. Weet jij wie jouw doelgroep is en heb jij dit al vertaald naar persona’s?

Geïnteresseerd?

Geïnteresseerd?