Organisatie van het SAM-event van 2017!

Achter de organisatie van het State of the Art Marketing (SAM) event van 2017 zitten 26 aanstormende marketingprofessionals. De organisatie van SAM is opgedeeld in 6 verschillende teams. Hieronder leest u meer over de taken en de beleving van elk team rondom het SAM-event van 2017.

Team eventleiding

“Wij (Kitty, Larissa, Vera en Marit) zijn ‘Team eventleiding’. Wij zijn verantwoordelijk voor de algehele controle van het evenement. Dat is een behoorlijk grote verantwoordelijkheid! De afgelopen periode zijn wij druk bezig geweest met het uitzetten van lijntjes van de verschillende groepen. Ook organiseren wij de event-meetings waarin iedere groep een update geeft en we met z’n allen gaan sparren over verschillende onderwerpen. Hiermee creëren we ruimte voor het delen van creatieve ideeën, zodat iedereen zijn steentje kan bijdragen aan het evenement. Naast het SAM-team zijn wij ook Team facility. Dat betekent het regelen van de catering (yum!) en de aankleding van het evenement. Ook praktische zaken als het regelen van het verkeer, licht en geluid hoort hierbij. Een erg leuke taak dus! Gelukkig kunnen wij rekenen op de talenten van de verschillende groepen binnen onze organisatie, want zonder hen hadden wij dit nooit voor elkaar kunnen krijgen. Wij hebben erg veel zin in het evenement!”


Team bezoekers

Wij (Luc, Amber, Wouter, Ruben, Corrinne & Matteo) zijn verantwoordelijk voor het realiseren van bezoekers voor het SAM-event. Zonder de bezoekers is het event natuurlijk niet compleet. Wij benaderen u en andere bezoekers door middel van een mail of door telefonisch contact met u op te nemen. Ook gaan wij naar verschillende evenementen en congressen om u daar te woord te staan. Wij als team hopen u ook te mogen verwelkomen op het SAM-event!”


Team sprekers

Wij zijn Team sprekers, want zonder sprekers heb je natuurlijk geen evenement! Wij zijn Ane, Brian, Christy en Michelle (niet op de foto). Wij zijn een beetje de speurders van de organisatiegroep. We hebben heel LinkedIn, Speakers Academy, Google en ons eigen netwerk afgespeurd op zoek naar de beste sprekers. Dit ging gepaard met heel veel mailtjes en telefoontjes, maar gelukkig hebben we uiteindelijk negen TOP sprekers geregeld. Wij vinden het belangrijk om onze bezoekers zo veel mogelijk inspiratie en handvatten mee te geven tijdens het evenement, en dit hebben wij onze sprekers ook meegegeven. Verder houden wij wel van een gezellig gesprek en we hebben allemaal een vlotte babbel, dus mocht je ons tegenkomen op het SAM-event, spreek ons dan vooral even aan. Gezellig! Ben je benieuwd welke sprekers wij geregeld hebben? Kijk dan even bij het tabblad ‘sprekers’ op onze website. Daar zullen ook de nieuwe sprekers aangekondigd worden. Tot 13 januari!”


Team sponsoring

Wij zijn Dennis, Steven, Colinda, Quinten en Tom van Team sponsoring! Door de samenwerking met bedrijven op te zoeken proberen wij het SAM-event mede mogelijk te maken. Wij vinden dat het SAM-event niet alleen een inspirerende dag is op het gebied van State of the Art Marketing, maar ook op het gebied van netwerken. Tijdens het SAM-event komen bedrijven in contact met studenten en andere bedrijven uit de regio Zwolle. Wij zien studenten als de talenten van de toekomst en vinden daarom dat het SAM-event erg interessant is voor bedrijven om aanwezig te zijn. Tot nu toe hebben wij Werkis en LearningSpaces aan het SAM-event mogen verbinden als hoofdsponsor. Daarnaast hebben wij mooie samenwerkingen met De Nieuwe Zaak, Actuall, Kennispoort, Gents en natuurlijk Windesheim. Wij zijn erg trots op de samenwerkingen die wij tot nu toe hebben bereikt en wij hopen er met z’n allen een mooie dag van te maken tijdens het SAM-event.”


Team bewaking

“Wij zijn Loïs van den Esschert en Liza Houtveen. Samen vormen wij Team bewaking/financiën. Wij vormen een klein team, maar zijn zeker niet onbelangrijk. Zo zorgen wij ervoor dat alle financiële zaken op orde zijn en dat het event uiteindelijk financieel goed draaiende is. Daarnaast zult u wel denken… bewaking? Bewaking draait bij het SAM-event om het monitoren van alle teams en ze waar nodig te helpen. We zijn de schakel tussen het SAM-event team en alle andere teams. Zo staan alle WhatsApp-groepen dagelijks roodgloeiend en is het aan ons om dit alles goed te rapporteren en te ondersteunen. Ook tijdens het event zullen wij onze taak als bewaking serieus nemen en een oogje in het zeil houden ;). We hopen dat het event een groot succes wordt en dat doen we met elkaar! Wij hebben er zin in, jullie ook?”


Team communicatie

“Hoi! Wij zijn Jordy, Erik, Emiel, Chinouk en Marjolein (niet op de foto) en samen vormen we Team communicatie. Wij hebben de mooie taak gekregen om het event aan de buitenwereld bekend te maken. Zo maakt Jordy onze nieuwsbrieven en is Erik onze websitedeskundige. Moet er wat ontworpen worden? Dan roepen we Emiel erbij! Hij zorgt ervoor dat alle SAM-event afbeeldingen mooi worden vormgegeven. Chinouk en Marjolein zijn de sociale media experts en schrijven leuke tekstjes voor deze kanalen. Bekijk anders eens even onze Facebook of LinkedIn pagina. We zijn hartstikke trots op wat we tot nu toe samen hebben neergezet en kijken uit naar 13 januari!”